تامین کننده فنر تخت کامیون با قیمت خوب

فنر تخت کامیون از دسته تجهیزات تعلیق خودروهای سنگین محسوب می شود که با خنثی کردن ضربات ناگهانی جاده و کنترل نوسانات، نقش مهمی در افزایش عمر قطعات خودرو دارد. فروشگاه فروش فنر تخت انواع خودرو سنگین به عنوان تامین کننده این محصول فعالیت می کند. آیا می دانید جنس فنر کامیون از چیست؟ ویژگی های فنر تخت چه چیزهایی است؟ در ادامه به این مطالب می پردازیم

تامین کننده فنر تخت کامیون با قیمت خوب

ویژگی های فنر تخت کامیون

ویژگی های فنر تخت کامیون   فنر تخت از جمله تجهیزات انعطاف پذیری است که در کامیون ها و خودروهای حمل بار و برخی خودروهای شاسی بلند جهت تحمل ضربه و بار اضافی کاربرد دارند و ارتفاع خودرو را در تمام مسیر به صورت یکسان و ثابت حفظ می کنند. فنر تخت در دو نوع تک لایه و چند لایه طراحی و ساخت می شود که فنر تخت چند لایه در خودروها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های فنر تخت می توان به چندلایه بودن آن نام برد. این فنرها برای هر دو تعلیق جلو و عقب مورد استفاده می باشند.

طریقه قرار گیری فنر تخت به این گونه است که وسط فنر به محور خودرو اتصال دارد و انتهای فنرها به شاسی وصل است. در صورت برخورد چرخ ها با برآمدگی ها، فنر رو به بالا خم شده و باعث می شود تا ضربه ناشی از برخورد چرخ با برآمدگی خنثی و گرفته شود. هم چنین در صورت برخورد با گودی، به پایین خم شده و مانند عملکرد قبل، مانع از انتقال ضربه به اتاق خودرو، سرنشینان و دیگر قطعات شده و عمر آن ها را بیشتر می کند.

فنر تخت کامیون شامل چند لایه از فنر می باشد که یک لایه آن نسبت به سایر لایه ها از طول بیشتری برخوردار است و شاه فنر نام دارد. شاه فنر نیز نقش اساسی در سیستم کلی فنر تخت کامیون دارد. شاه فنر از یک سمت به شاسی و از سمت دیگر به قطعه ای به نام گوشواره اتصال دارد. دیگر لایه ها کوتاه تر بود که به هم متصل هستند که از لغزیدن و سرخوردگی آن ها جلوگیری شود. 

جنس فنر تخت کامیون چیست؟

جنس فنر تخت کامیون چیست؟ از موارد و نکات مهم در طراحی فنر تخت انتخاب نوع و جنس این فنر است که توانایی تحمل سختی پذیر داشته باشد و طول عمر مناسبی داشته باشد

جنس فنر تخت کامیون بسته به نوع آن متفاوت است. در فنر تخت تک لایه یا تک ورقی، از آلیاژها استفاده می شود و در فنر تخت چندلایه یا چند ورقی، فولاد مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین فنر تخت از جنس فولاد آلیاژی نیز ساخته می شوند که در بعضی موارد کاربرد دارد.

از معایب فنر تخت می توان به این موارد اشاره کرد که نیاز به فضای زیاد در کنار شاسی و چرخ ها دارند. هم چنین به دلیل حرکات رو به بالا و پایین باعث ایجاد اصطکاک بین ورقه ها شده و صدای ناشی از لغزش بین آن ها به وجود می آید. برای رفع این مشکل از ورق های پلاستیکی در بین فنر تخت ها استفاده می شود که هم باعث عدم اصطکاک شده و صدای ایجاد شده از لغزش لایه های فنر را خنثی می کند.

بزرگترین فروشگاه فروش فنر تخت کامیون

بزرگترین فروشگاه فروش فنر تخت کامیون  فروش فنر تخت کامیون در اکثر فروشگاه های لوازم و تجهیزات کامیون موجود است. خریداران می توانند با مراجعه به مراکز فروش و نمایندگان فروش محصولات و قطعات کامیون اقدام به خرید فنر تخت کنند.

مجموعه ما فنر تخت کامیون با کیفیت مورد تایید و قیمت مناسب ارائه می کند. مشتریان می توانند سفارش خود را در سایت ما ثبت کنند و هم چنین می توانند جهت دریافت قیمت روز فنر تخت با کارشناسان ما تماس بگیرند و از قیمت روز آن با خبر بشوند و پس از پرداخت وجه، محصول مورد نظر با کیفیت بالا برای آن ها ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما