ارائه دهنده بوش فنرتخت با کیفیت در بازار

بوش ها یک نوع عایق ارتفاعی دارند که در بین اجزای متفاوت خودرو مرزی ایجاد می کنند . بوش ها انرژی را که از یک جسم متحرک به قسمت های متحرک دیگر انتقال داده  می شود را کم می کند به همین دلیل ارتعاش خیلی کم می شود این باعث می شود که افراد داخل خودرو احساس راحتی کنند . با این همه باز عوامل دیگری هستند که ارتعاش ایجاد می کنند . به طور معمول بوش های لاستیکی رایج ترین بوش در خودرو هستند . بوش فنرتخت موجود در خودرو از اصطکاک کاسته و جلوی ضربات ناشی از حرکت خودرو در جاده و مسیر را می گیرند و باعث ثابت ماندن خودرو می شود . 

ارائه دهنده بوش فنرتخت با کیفیت در بازار

نحوه تعویض بوش فنرتخت

نحوه تعویض بوش فنرتخت نحوه تعویض بوش : 

  • برای تعویض بوش معیوب  نیاز به اچار ضامن دار با سوکت, روان کننده ها , محلول ضد زنگ, اره اهن بر, گیره c, پیچ گوشتی تخت, گریس و چکش است.
  • در ابتدا باید پیچ ها را باز کنید که سیستم تعلیق را در جای خود نگر می دارد که در ان بوش اسیب دیده وجود دارد . در صورت دیدن بوش تیغه اهن بر را در سوراخ ان قرار دهید بعد ان را به دور تیغه بچرخانید باید مطمین باشید که تیغه د سوراخ قرار دارد وقتی از سیستم تعلیق عبور کردید چند فلز که زاویه دارند را داخل بوش و استین فلزی فرو بکنید بعد با کمک پیچ گوشتی شیار های بوش را پیدا کنید اگر زنگ زده باشد به وسیله محلول ضد زنگ تمیز شود سپس به وسیله چکش سوکت بوش را در جهت مخالف بیرون بکشید . قبل از اینکه بوش جدید را داخل سیستم وصل کنید مطمین باشید که سیستم تعلیق تمیز باشد. کمی از بوش را داخل سیستم تعلیق فرو  می کنیم بعد بوش را به کمک گیره c فشار می دهیم این کار را برای امنیت زیاد است . برای بقیه قسمت نیز همین کار را انجام می دهید . آستین فلزی را در وسط بوش قرار می دهیم . پیچ و مهره ها را محکم می کنیم و بعد برای تکمیل شدن کار قطعاتی را که از سیستم جدا کردیم دوباره نصب می کنیم .

تعداد بوش در فنرتخت چقدر است؟

تعداد بوش در فنرتخت چقدر است؟ بوش ها قطعاتی از جنس لاستیک طبیعی هستند که قطعات متحرک سیستم تعلیق را متصل می کنند هدف  ان  حذف سرو صدا در زمان حرکت و حذف لرزش ها و ضربه ها وارد شده و تحمل ان ها است . بوش ها به عنوان محور اصلی عمل می کنند به این صورت که دو بخش فلزی توسط یک بوش که استوانه ای شکل است وصل می شود و در نتیجه حرکتی مثل حرکت مفصل های بدن ایجاد می کند . تعداد بوش در فنر یک عدد است . 

تولیدکننده بوش فنرتخت در کشور

تولیدکننده بوش فنرتخت در کشور

  • شرکت یاتاقان بوش که متعلق به گروه صنعتی فرزانگان فارس است در سال 1376 در تاکستان قزوین تاسیس شد و هدف ان تامین نیاز های صنعت خودرو کشورمان بود . این شرکت با استفاده از بهترین تجهیزات در زمینه های مختلف نظیر ساخت بوش فعالیت دارد این شرکت تحت نظر شرکت میبای اتریش است . این شرکت بزرگترین تولید کننده و صادر کننده محصول در خاورمیانه است .
  • شرکت صنعتی قایم نیز از چهار شرکت تولید و بازرگانی داخلی و خارجی شرکت است . فعالیت این گروه در تامین قطعات خودرو و واردات و صادرات انها است. این شرکت در سال 1373 تاسیس شده است . این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بوش است و بیش از 120 مدل تولید می کند . این شرکت همچنین صادر کننده این قطعات به کشور های المان , صربستان , افریقای جنوبی , لهستان , عراق , افغانستان و امارت متحده عربی است .

این شرکت ها نیز در زمینه تولید فنرتخت فعالیت دارند و بزرگترین تولید کننده در ایران هستند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما