ارائه فنر لول اسپرت در برندهای معتبر

برای خرید فنر لول اسپرت می توانید به فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی آن مراجعه کنید. قیمت خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی ها به دلیل بدون واسطه بودن یکسان می باشد خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی بسیار ارزان قیمت و با صرفه می باشد.

ارائه فنر لول اسپرت در برندهای معتبر

نحوه نصب فنر لول اسپرت چگونه است؟

نحوه نصب فنر لول اسپرت چگونه است؟ در ابتدا می دانیم محل قرار گیری و نصب فنر لول در قسمت جلو شاسی از طریق قامه فنر و یک پیچ مهره و بوش قامه که از جنس برنج است استفاده می شود. برای این کار و تعویض فنر لول به یک فرد ماهر نیازمند هستین.که امکان تغییر طول فنر در اثر نوسانات خودرو را نماید در بین لایه های فنر باید از روغن مخصوص استفاده کرد. تا لایه ها بتوانند روی هم بلغزند. و خاصیت نوسان گیری آن زیاد شود.و همچنین از زنگ زدگی جلوگیری شود. اخیرا به جای گریس با گذاشتن ورقه ها مخصوص از جنس پلاستیک بین لایه های فنرها این کار را انجام می دهند.این فنر ها در بیشتر خودرو های سواری کاربرد دارند. زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند، همچنین وزن کمتر و نیاز به مراقبت و نگهداری کمتر از محاسن آن ها است. تنها عیبی که این فنرها دارند این است که نیروی کششی یا فشار را نمی توانند منتقل نمایند..به همین جهت باید حتما در سیستم تعلیق به کار روند که نیروهای عرضی به کمک طبق با اهرمی به شاسی منتقل شود. دو انتهای فنر مارپیچی مسطح اند تا در بشقابک های مخصوص در طبق یا مخل خود بهتر مستقر شوند. فنر های ناپیچی فاقد خاصیت ضربه گیری هستند. و باید مکمل ان یک کمک فنر باشد تا بتواند نوسانات خودرو را به سرعت گرفته و راحتی سفر را فراهم نماید.


مقاومت فنر لول اسپرت در برابر خوردگی

مقاومت فنر لول اسپرت در برابر خوردگی برای بیان مقاومت فنر ابتدا باید گفت. فنر لول قسمتی از سیستم تعلیق می باشد. که وزن خودرو را ساپورت کرده، ارتفاع خودرو را تا حد استانداردش,ثابت نگه داشته و ضربات جاده را نیز دفع می نماید. فنرها که اغلب میله ها یا حلقه های فولادی انعطاف پذیری هستند به شاسی و اتاق خودرو اجازه می دهند. تا بدون اختلال در حرکت خودرو، دست اندازها را یکی پس از,دیگری پشت سر بگذارد. مقاومت فنر لول اسپرت در برابر نوسان در سطح جاده های ناهموار و در برابر خوردگی امکان پذیر است، در برابر ضربه و خوردگی مقاوم هستند، قیمت این فنر نسبت کیفیتش مقاوم می باشد، ساخت این فنر از مواد درجه یک و مورد تایید ساخته شده است .

لول اسپرت برای کاهش ارتفاع خودرو به روش استاندارد,و صحیح استفاده می شود. فنر لول اسپرت از جنس فولادی می باشد. این فنر لول ساخت ایران می باشد.و با نصب آن خودرو تا فاصله دو انگشت از لاستیک کاهش ارتفاع پیدا می کند. البته پس از مدتی، با فشار وزن خودرو فنر کمی افت ارتفاع خواهد داشت برای کاهش ارتفاع خودرو نباید فنر را برش داد یا کوتاه کرد، در حقیقت با این کار نرمی و انعطاف سیستم تعلیق از بین می رود، جمع شدن بیشتر فنر در کارخانه، همان انعطاف و نرمی را بدون کوبش دارد.

عرضه کننده فنر لول اسپرت با کیفیت

عرضه کننده فنر لول اسپرت با کیفیت امروز با گسترش ارتباطات اینترنتی بیشتر خرید و فروش ها به صورت اینترنتی می باشد. با گسترش ارتباطات عرضه فنر اسپرت به صورت اینترنتی عرضه می گردد. خرید اینترنتی به دلیل مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده. برای خریدار بسیار ارزان قیمت و باصرفه ی باشد. شما می توانید با خرید اینترنتی با کیفیت ترین فنر لول با پایین ترین قیمت خریداری کنید. خرید فنر لول از طریق اینترنت برای خریدار بسیار با صرفه و سود آور می باشد. خرید اینترنتی علاوه بر ارزانی و آسانی مزایای دیگر از جمله جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، جلوگیری آلودگی هوا و ترافیک، ارسال رایگان و… می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما