قیمت خرید فنر تخت واگن در بازار تهران

در واقع نقش سیستم تعلیق در کاهش ارتعاشات و ضربات دینامیکی و فیزیکی خط و خودرو ریلی، رعایت اصول کارکرد و باز بینی سختی فنر های سیستم بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. به همین دلیل فنر تخت واگن بسته به نوع تولید، کیفیت و رعایت استاندارد های لازم دارای قیمت های متفاوتی می باشد. کارخانه های تولید کننده فنر تخت واگن معمولا با رعایت استاندارد های لازم این محصول را به صورت عمده وارد بازار فروش آن می کنند.

خریداران می توانند این محصول را به طور مستقیم از نمایندگی های فروش آن تهیه نمایند. همچنین تهیه این محصول به صورت عمده از کارخانه های تولید این محصول به دلیل قطع شدن دست واسطه با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان آن قرار می گیرد.

قیمت خرید فنر تخت واگن در بازار تهران

مشخصات فنی فنر تخت واگن

مشخصات فنی فنر تخت واگن  از مشخصات فنی فنر می توان به ضخامت آن اشاره کرد. فنر های تخت پارابولیک که دارای ضخامت متغیر هستند به صورت گسترده در صنایع خودرو سازی و واگن سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در طول این فنر ها ضخامت متغیر سبب ایجاد یکنواختی در توزیع و پخش باری که روی فنر اعمال می شود و همچنین سبب کاهش تعداد لایه های مورد نیاز در سیستم تعلیق که سبب کاهش وزن سیستم نیز می شود و چون فشار اعمالی و تماس لایه های فنر معمولا در مرکز و محل اتصال  آن ها و دو انتهای فنر است، به همین دلیل عامل اصطکاک نیز به حداقل می رسد. 

همچنین در تولید فنر واگن از مکانیسم های مختلفی مثل مکانیسم بادامکی، مکانیسم نورد همراه با کنترل کامپیوتری، مکانیسم استفاده از ماندرل، مکانیسم استفاده از شابلون نیز به کار گرفته می شود. 

مکانیسم بادامکی و مکانیسم استفاده از ماندرل دارای معایبی مانند گران بودن آن ها، ساختار پیچیده ای که در سیستم آن ها وجود دارد، ساییده شدن غلتک این مکانیسم ها به دلیل اختلاف سرعت زیاد محیطی آن ها، هزینه بالای ساخت قطعات آن ها و استهلاک زیاد این مکانیسم ها به دلیل تماس زیاد با قطعه داغ می باشند. 

در سال های اخیر از فنر بادامکی هرز گرد استفاده می شود که علاوه رفع عیب ها و محدودیت های ذکر شده، حذف پهن شدگی به وسیله کشش قطعه کار از بین جفت رول های هرز گرد صورت می گیرد.

عملکرد فنر تخت واگن چیست؟

عملکرد فنر تخت واگن  چیست؟ عملکرد فنر واگن بسته به نوع مشخصه و تولید آن ها با یک دیگر متفاوت است. در سیستم فنر بندی بعضی از واگن ها به شکل ساده، برخی از آن ها به شکل بوژی و برخی نیز به شکل پارابولیک می باشد که هر کدام از آن ها دارای استاندارد های خاص فنی و تکنیکی می باشد. کاربرد این نوع فنر ها با فنر های مربوط به خودرو های تجاری متفاوت می باشد و در دسته بندی خاصی قرار می گیرد. کارخانه های فنر سازی در دنیا قادر به تولید و ساخت فنر های خودرو می باشند اما قادر به تولید این نوع فنر ها با داشتن استاندارد های لازم نمی باشند. در واقع این فنر ها که شامل دو بوژ در زیر دو سر شاسی که هر بوژ شامل قاب می باشد به بهبود سامانه حرکت واگن کمک می کند تا از خود عملکرد بهتری نشان دهد.

تولیدکننده فنر تخت واگن در ایران

تولیدکننده فنر تخت واگن در ایران تولید فنر تخت در ایران با استاندارد های جهانی تولید می شود و در اختیار خریداران قرار می گیرد. کارخانه های تولید فنر واگن سعی در استفاده از مجهز ترین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و مدرن دارند تا فنر های مربوط به واگن از جمله پارابولیک را با ضخامت یک میلی متر تا پنج میلی متر که هرکدام در موارد مختلفی استفاده می شود تولید کنند.

همچنین این تولید کننده ها از کارکنان مجرب و کار آزموده با استفاده از مواد مرغوب و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته این محصولات را با استاندارد های لازم در اختیار خریداران قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما