شرکت تامین کاسه چرخ تریلی در تهران

کاسه چرخ تریلی یکی از مهم ترین اجزای چرخ تریلی می باشد که اگر جنس آن خوب نباشد میتواند در رفت و آمد تریلی که ماشینی پر رفت و آمد است مشکل ایجاد کند. شرکتی که میخواهد کاسه چرخ تریلی را برای فروش تامین کند باید در شهری قرار داشته باشد که بتواند در مرکزیت باشد مثل تهران که به صورت همزمان به بقیه شهر های کشور محصول عرضه کند. 

شرکت تامین کاسه چرخ تریلی در تهران

کاربرد کاسه چرخ تریلی چیست؟

کاربرد کاسه چرخ تریلی چیست؟ کاربرد کاسه چرخ آن است که لنت ها به یک سطح در حال چرخش فشار می آورد وقتی کاسه چرخ پلنت ها می چسبد یک حالت چِفت شدگی پیدا میکند که هرچه شما پایتان را بر روی پدال ترمز بیشتر فشار دهید این لنت و کاسه چرخ بیشتر باهم درگیر شده و چِفت شده و باعث کاهش سرعت میشود. مزیت این کاسه چرخ ارزان بودن و راحتی در ساخت است. 

کاسه چرخ تریلی عمدتا در چرخ های عقب تریلی کار گذاشته می شود چون تریلی وزنش زیاد است و باربر است برای همین این کاسه چرخ ها را در چرخ های عقب کار گذاشته میشود تا بلافاصله پس از ترمز گرفتن راننده درگیری بین کاسه چرخ و لنت بوجود بیاید و تریلی متوقف شود. 

کاسه چرخ برای تجهیزات استاندارد در کامیون ها و تریلی ها بود که با گذر زمان در سایر خودرو ها هم به کار رفت 

انواع کاسه چرخ تریلی

انواع کاسه چرخ تریلی انواع کاسه چرخ های خودرو و تریلی در جنس های مختلف تولید میشوند که هر جنسی مزایا و معایب خود را دارد. کاسه چرخ هایی با جنس چدن‌، چدن خاکستری و آلومینیوم و آهن و فولاد تولید میشود که در این بین بیشتر کاسه ها از جنس چدن هستند. چون چدن از استحکام بالایی برخوردار است و دیر تر خراب شده و از بین میرود. 

از هرکدام از این کاسه چرخ ها در خودرو های گوناگون مختلفی استفاده میشود. 

کاسه چرخ های خودرو و کاسه چرخ های تریلی از لحاظ شکل ظاهر و نحوه تولید شدن هم متفاوت هستند. 

برخی کاسه چرخ ها دارای فن های خنک کننده می باشد. کاسه چرخ های تریلی از صدای کمی برخوردار اند برخلاف برخی کاسه چرخ ها که صدای آنها اذیت کننده میباشد البته برخی از خودرو های سواری هم این ویژگی صدای کم را دارند. 

هر ماسه چرخی را هم برای هر تریلی استفاده نمیکنند زیرا طراحی کاسه چرخ های تریلی باهم متفاوت است چون ممکن است لنت ها با ماسه چرخ ها درگیر نشوند . تریلی های جدید کاسه چرخ های شان متفاوت است با تریلی های قدیمی 

قیمت فروش کاسه چرخ تریلی در سال 98

قیمت فروش کاسه چرخ تریلی در سال 98 کاسه چرخ ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام از انواع این کاسه چرخ ها قیمت خاص خودش را دارد. قیمت کاسه چرخ در سال های قبل مختلف بوده و نوسانات مختلفی داشته است. 

به دلیل آنکه نوسانات قیمت کاسه چرخ تریلی و کاسه چرخ خودرو در سال های اخیر زیاد بوده برای همین یک قیمت ثابت در تولیدی ها و کارگاه ها و یا مغازه های وجود ندارد ولی در کل قیمت فروش کاسه چرخ خودرو های معمولی میانگین به یک میلیون تومان و کمتر می باشد و قیمت فروش کاسه چرخ برای خودرو های سنگین مثل تریلی و کامیون به بیش از یک میلیون تومان می باشد. طبیعی است که قیمت کاسه چرخ تریلی بیشتر و گران تر از قیمت کاسه چرخ خودرو های سواری می باشد.  

نکته دیگر در قیمت فروش کاسه چرخ این است که کاسه چرخ وارداتی باشد و یا تولید داخل. اگر تولید داخل باشد قیمت آن ارزان تر و مناسب تر برای کارخانه می شود و وقتی قیمت آن برای کارخانه ارزان شود برای مشتری و مصرف کننده هم قیمت پایین در می آید ولی اگر کاسه چرخ خارجی و وارداتی باشد با توجه به قیمت دلار و گمرک برای کارخانه دار قیمت آن کاسه گران می‌شود و در نتیجه برای مشتری هم قیمت گران در می شود. 

اینکه جنس کاسه چرخ از چه جنسی باشد و پارسال این کاسه چرخ با چه فلزی درست شده در قیمت کاسه چرخ تفاوت ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما